Liity jäseneksi ja tilaa Virittäjä

Tällä lomakkeella voit liittyä Kotikielen Seuran jäseneksi ja/tai tilata Virittäjän sekä tehdä muutoksia jäsenyyteesi. Tilaushinnat ovat myös Virittäjän sivuilla Journal.fi-palvelussa.

Tilaus ja jäseneksi liittyminen

Tilaan Virittäjän ja liityn Kotikielen Seuran jäseneksi
    painettu lehti sekä verkkolehti (79 e / vuosikerta)pelkkä verkkolehti (42 e / vuosikerta)opiskelijatilaus kotimaahan (33 e / vuosikerta)opiskelijatilaus ulkomaille (39 e / vuosikerta)opiskelijatilaus, vain verkkolehti (22 e / vuosikerta)
    Hinnat sisältävät 10 euron Seuran jäsenmaksun (opiskelijoilta 5 euroa).

Tilaan Virittäjän ilman jäseneksi liittymistä
    painettu ja verkkolehti (82 e / vuosikerta)yhteisötilaus: kirjastot, oppilaitokset ym., painettu (100 e/ vuosikerta)yhteisötilaus: kirjastot, oppilaitokset ym., painettu ja verkkolehti (1 000 e / vuosikerta)

En tilaa Virittäjää mutta liityn Kotikielen Seuran jäseneksi
    perusjäsen (10 euroa / vuosi)opiskelijajäsen (5 euroa / vuosi)

Jäsentietojen muutokset

Ilmoitan muuttuneet yhteystietoni
    Huom.! Jos muutat tilauksen lajia esim. opiskelijatilauksesta täyshintaiseksi jäsentilaukseksi, mainitse tästä kohdassa Muut tiedot.

Lopetan Virittäjän tilauksen
    Lopetan Virittäjän tilauksen, mutta jään Kotikielen Seuran jäseneksi (10 e / vuosi).Lopetan Virittäjän tilauksen, mutta jään Kotikielen Seuran opiskelijajäseneksi (5 e / vuosi).Lopetan tilauksen ja eroan samalla Kotikielen Seuran jäsenyydestä.