Jäsenyys

Kotikielen Seuran toimintaan ovat tervetulleita kaikki, jotka ovat kiinnostuneet suomen kielestä. Tervetulleita ovat niin suomen kielen ammattilaiset, opiskelijat kuin harrastajatkin. Seurassa on tällä hetkellä noin 700 jäsentä.

Miksi Kotikielen Seuran jäseneksi?

Kotikielen Seuran jäsenenä
– saat ensimmäisenä tiedon Seuran tapahtumista
– pääset vaikuttamaan Seuran toimintaan
– pysyt ajan tasalla suomen kielen tutkimuksesta ja opetuksesta
– olet osa verkostoa, johon kuuluu suomen kielen ystäviä ja asiantuntijoita eri ammattiryhmistä.

Jäsenyys maksaa 10 euroa vuodessa jäseniltä ja 5 euroa vuodessa opiskelijajäseniltä.

Seuran jäseneksi voi liittyä liity jäseneksi -sivun lomakkeella.

Ehdota ja ideoi!

Onko mielessäsi kiinnostava seminaari-idea tai loistava esitelmöitsijä? Haluaisitko vastauksen mieltäsi askarruttaneeseen kysymykseen suomen kielestä tai sen opetuksesta ja tutkimuksesta? Kerro ideasi meille! Lähetä ajatuksesi sähköpostitse osoitteeseen seura@kotikielenseura.fi tai Twitterissä (@kotikielenseura, #kotikielenseura).

Tilaa Virittäjä!

Kotikielen Seura julkaisee neljä kertaa vuodessa aikakauslehti Virittäjää. Seuran jäsenenä saat painetun Virittäjän kotiisi 77 eurolla vuodessa (sis. 10 euron jäsenmaksun). Opiskelijatilauksen hinta on 28 euroa vuodessa (sis. 5 euron jäsenmaksun). Lisätietoa tilauksista on Virittäjän sivuilla Journal.fi-palvelussa.

Tilaa Virittäjä lomakkeella.